Ceník dle stavu subjektu pro obě etapy likvidace
- Subjekty (s.r.o., spolky, k.s., o.p.s., družstva, v.o.s.) bez majetku, bez věřitelů, dlouhodobě nepodnikající (mimo akciovou společnost). Tato cena se výhradně týká společnosti s ručením omezeným, veřejných obchodních společností, obecně prospěšných společností, spolků, obecně prospěšných společností, a to bez majetku, bez zaměstnanců, a s nulovou činností – tzv. „mrtvý subjekt“ : Cena 2 x 2 700.- Kč + 21 % DPH (celkem 5 400.- Kč + DPH, druhá splátka za druhou etapu likvidace bude fakturována cca až po 4 měsících)
- Běžná společnost s ručením omezeným, dosud fungující, stejně tak v.o.s., o.p.s., družstvo, bytové družstvo, spolek, obecně subjekt s minimálním majetkem, případně s minimem zaměstnanců, a s postupným útlumem činnosti v likvidaci (mimo akciovou společnost): Cena 2 x 4 000.- Kč + 21 % DPH (celkem 8 000.- Kč + DPH)
- Subjekt s věřiteli a s majetkem, se zaměstnanci, nebo subjekt, kde majetek nepostačuje na insolvenční řízení, subjekt se soudními spory, subjekt na hranici insolvenčního návrhu: Cena 2 x 5 000.- Kč + 21% DPH (celkem 10 000.- Kč + DPH)
- Akciová společnost a komanditní společnost bez ohledu na výši majetku a činnost: Cena 2 x 7 000.- Kč + 21% DPH (celkem 14 000.- Kč + DPH)
- Subjekty (s.r.o., spolky, k.s., o.p.s., družstva, v.o.s.) s již rozpracovanou likvidací. Zde bude cena stanovena dohodou. Předpokladem je již provedené nejméně zveřejnění v Obchodním věstníku a zajištění archiválií s místně příslušným archivem.
- Prodloužení smlouvy – 700.- Kč + 21% DPH za každý započatý měsíc po skončení platnosti základní smlouvy
Smluvní cena je rozdělena na platbu dvakrát jedna polovina sjednané částky plus DPH ve výši 21 %. První část platby bude fakturována s datem podpisu smlouvy, platí do doby zaslání Konečné zprávy likvidátora. Druhá část bude fakturována 14 dní před uplynutím 3 měsíců od druhého zveřejnění vstupu do likvidace v Obchodním věstníku, aby mohla být částka zaúčtována do nutných výdajů likvidace před poslední účetní závěrkou subjektu v likvidaci. Splatnost faktur je vždy 14 dní od data vystavení.
První část platby odpovídá všem úkonům od počátku likvidace po naplnění tří měsíců po zveřejnění, druhá část odpovídá etapě přípravy návrhu na výmaz z veřejného rejstříku od zpracování Konečné zprávy likvidátora včetně.
Po dohodě je možno zaplatit celou částku v jedné splátce. V tomto případě bude nastavena měsíční splatnost faktury.
Smlouvy pro rok 2024:
Pokud máte v prohlížeči zablokováno stahování souborů, zkopírujte odkaz pod pravým tlačítkem myši do nové karty prohlížeče
- Návrh smlouvy ke stažení je ve formátu MS Word .docx
- Návrh smlouvy ke stažení je ve starém formátu MS Word .doc
- Návrh smlouvy ke stažení je ve formátu .odt
- Návrh smlouvy ke stažení je ve formátu .pdf
- Návrh smlouvy ke stažení je ve formátu .xps
Smlouvu, ve které je popsána celá činnost poradenství, po možné základní domluvě zejména na ceně (telefon 603427013, E-mail pulsar@pulsar.cz, likvidace@pulsar.cz) v případě zájmu stáhněte a uložte, doplňte na první a druhé straně v tabulce, a také ve stati ceny za dílo dle níže uvedeného ceníku nebo dle domluvy. Podepsanou smlouvu zašlete prostřednictvím E-mail likvidace@pulsar.cz, datové schránky nebo poštou (potom 2x). ID – datová schránka : 6z5vrbc. Ihned po podpisu smlouvy zahajujeme činnost. Pokud je smlouva podepsaná ještě před datem vstupu do likvidace, časové omezení smlouvy platí až od data vstupu.):